Uppdatering & ensiffrigt

Lite uppdatering, TYVÄRR varken från förlossningen eller BB.. Har knappt känt av någonting faktiskt, hade lite molvärk igår och det gjorde liksom ont långt ner i magen när jag böjde mig framåt, men inte så mycket mer.. :/ Det har ju inte ens gått ett dygn än så mycket kan ju hända, och jag ska tillbaka till barnmorskan imorn och hade det inte hänt nåt skulle hon greja lite till :)

Idag är vi iallafall nere på ensiffrigt! :D Bara 9 dagar kvar, så snart borde det ju hända nåt vilket som :D

Ska käka lite nu, hörs senare! :)

Kommentarer
Postat av: Linda - Mamma till Anton

hur går det?

vilar du eller e du uppe och springer ;)



Nu e jag ensam hemma...grabbarna drog till farmor :)

Känns jätte ensamt haha..

tänkt att man önskar sig egen tid och så får jag det och så känner jag mig bara ensam haha.

2011-01-27 @ 18:00:43
URL: http://iampregnant.blogg.se/
Postat av: Jessica ♥ gravid vecka 39

SV: Ah okej, skönt att höra hehe.. Man har hört såna historier om det så man blivit rädd :P



Ja, jag tror nog du har turen på din sida ;) Håller tummarna iaf hihi. Kramis

2011-01-28 @ 00:15:14
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0