Update

Det går segt på bloggfronten här, återigen. Känns som att det är en del annat att fixa och trixa med just nu, och i helgen var det fullt upp, på ett bra sätt :) Var på födelsedagsfika hos Elin som kommit hem en sväng från Umeå, hon fyller förövrigt 24 idag, grattis vännen <3, sen åt jag & Jocke middag inne på Söder. Någon bio hann vi inte med men det gjorde inte så mycket. När jag gick på toa efter maten så troor jag att kanske en del av slemproppen lossnade och det gick upp för oss båda att snart är det dags, helt galet att det blev vecka 39 igår!

Igår städade jag hela lägenheten, "men gumman, vafan gör du?" (= Jockes reaktion när han hittade mig på knä inne i badrummet, när jag tappert försökte städa bakom toalettstolen hahaha) och på kvällen åkte vi till Märsta och fikade med Madde & Sofie.

Idag har jag träffat Emma och lilla Tyra och Jocke och jag har varit på vår sista föräldrakurs.
Uppdateringen på bäbisfronten ser ut som så att på onsdag blir det hinnsvepning! Håll alla era tummar och tår för att det kommer hända nåt :D Men vi hörs innan dess, ska krypa ner hos mtt hjärta nu. Godnatt & sov gott finingar!

Kommentarer
Postat av: alfamamma

Jag håller tummarna!

2011-01-25 @ 00:35:40
URL: http://alfamamma.blogg.se/
Postat av: Malin & Prinsessan

Men vad spännande med hinnsvepning. Har flera vänner som det har dragit igång för bara ett par dagar efter dom har gjort det. Så jag håller alla tummar i världen för dig :)



Du måste uppdatera om hur det går!

Kramar!

2011-01-25 @ 15:04:01
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: Tina 22 år - gravid vecka 38

Hinnsvepning imorgon, gud så spännande!! Då sätter det säkert igång när som helst för dig nu då :D



Vad kul att du tyckte inlägget var peppande. Jag tror att det viktigaste är att man inte får panik av smärtan utan försöker hålla sig lugn så gott det går. Jag tror att så fort man spänner sig så gör det ondare och man blir räddare och räddare och det gör ondare och ondare. Försöker man vara lugn tror jag det går mycket lättare!

Det är lätt att säga i förväg förstås och kanske en helt annan sak när man väl ligger där, men det är nog bra att i alla fall gå in i det hela med en positiv inställning :D

2011-01-25 @ 15:43:57
URL: http://hejtina.blogg.se/
Postat av: Therese- Gravid v.35

Det gjorde du verkligen rätt i, tacos är bara så jäkla gott, haha :D



Håller tummarna för dig! :) Kram!

2011-01-25 @ 16:44:31
URL: http://mylifeinthai.se
Postat av: Anonym

Haha, sambon brukar också undra vad jag gör när man väl gör något :P hehe.



lycka till med barnafödandet nu :D jag vill gärna pressa ut min med!!!! :) hehe.



kram!

2011-01-25 @ 20:32:48
Postat av: Maria-längtan efter dig

kommentaren ovanför är från mig :P så du vet. haha. datorn vill inte sammarbeta. :P

2011-01-25 @ 20:33:25
URL: http://majiaanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0