Nervös

Tack för era fina hålla-tummarna-kommentarer, jag börjar faktiskt bli lite nervös nu! Vågar inte hoppas på att det ska hända nåt efter hinnsvepningen imorgon, men ändå, det kan hända nåt!! :D




Min eftermiddag har, efter storhandling, tvätt, disk och sånt tråk, spenderats med min fina vän Elin. Och efter ha fått ett enormt sug efter tacos efter ha läst Thereses blogg så blev det precis det till middag, så jäkla gott!!

Blir nog inte mer uppdatering än så, ska kolla lite tv och krypa ner hos Jocke och försöka sova, skriver mer imorn! Stor kram på er :)

Kommentarer
Postat av: Maria-längtan efter dig

haha, den dagen min sambo kommer hem med något rosa blir jag rädd :P

ville måla om vårt sovrum rosa, men det blev NEEEEJ! Fick måla insidan av vedboden rosa. Nja.. Haha, hoppas vi får en tjej så jag kan smyga in lite fint ändå :P

2011-01-25 @ 22:36:31
URL: http://majiaanyberg.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh!!! Jag håller tummarna!

Det kommer gå kanon!!

Snart har du din bebis :)

2011-01-26 @ 06:24:16
URL: http://iampregnant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0