Fredag och ett paket till

Idag är det fredag! Känns lite snurrigt nu när sambon varit hemma tre dagar och så jobbar han idag och ska vara hemma i två igen.. Men inte mig emot, det är så skönt att få tid tillsammans! :)

Här hemma är vi (iallafall jag) fortfarande tokförkylda.. Som om det inte var tungt att andas redan innan liksom, haha. Skulle ha träffat ett par vänner idag, men jag orkar verkligen inte. Var helt slut efter dagens besök hos barnmorskan så det får bli en lugn hemmakväll. Jag frågade förresten min banrmorska om det kan vara så att lillan sjunkit ner lite mer, men hon kände och klämde och nä, hon ligger precis på kanten, som hon gjort innan. Jahaja, ligg där då, så länge hon inte vänder sig, men det tror jag inte hon ska göra :)

Idag på dagen fick jag förresten en paketavi från Bluebox. Blev lite fundersam eftersom jag inte skickat efter nåt därifrån men jag hämtade ut det iallafall och det var min fina vän Malin som skickat ett litet paket, som innehöll "My First Easy Print", ni vet sånt där man kan göra hand/fotavtryck i? :) Så himla gulligt, tusen tack vännen ♥


Kommentarer
Postat av: sara - mamma till wilda

Så sött gjort

2011-01-08 @ 07:44:25
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: Tina 22 år - gravid vecka 35

Krya på dig!!

2011-01-08 @ 13:44:19
URL: http://hejtina.blogg.se/
Postat av: Linda

Hehe varken 1 eller 2 har varit några större problem för mig. Men igår var det jobbigt, fast gjorde nr 2 en gång till senare på dagen och då gick det kanon :)

2011-01-08 @ 13:49:31
URL: http://iampregnant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0