Fredag morgon

Hej på er!

Bloggen fick ta ett steg åt sidan igår, var ingen superdag direkt. Somnade efter tolv-ett nån gång och var sen vaken från 4, hade tid hos barnmorskan på förmiddagen och fick veta att mitt blodtryck är sämre nu igen så det var ju ingen höjdarstart på dagen tyvärr. Är så trött på detta nu, att det aldrig bara kan få vara bra. Har iallafall haft sammandragningar om kommit och gått i flera dagar nu så jag håller verkligen tummarna för att dom inte lägger av, utan får för sig att tillta och sätta igång det här snaart :)
Mamma kom förbi en snabbis och hade med sig en semla igår, så gott! Sen somnade jag av utmattning i soffan till Jocke kom hem. Innan vi somnade på kvällen fick jag prata av mig och det gjorde allt lite lättare, så idag är en bättre dag :)

Har ni sett blommorna jag fick i förrgår? Så fina ♥

Kommentarer
Postat av: Malin & Prinsessan

Hej vännen! Har tänkt på dig även om jag varit dålig på att kommentera här på slutet.. Jobbigt att blodtrycket inte är som det ska. Är det havandeskapsförgiftning på gång? Hoppas inte!



Jag hoppas ni har en mysig fredagskväll där hemma!

Kramar!

2011-01-14 @ 19:57:15
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0