Fredag kväll

Jamen varför inte spendera en fredageftermiddag på förlossningen, IGEN? Min barnmorska skickade dit mig för blodtryck och protein hoppat uppåt igen.. (Från ca 130/90 & 1+ till 150/114 & 2+) Träffade TYVÄRR samma läkare som förra gången och han sa i princip "ja vi förberedde oss på att sätta igång dig men du har ju inte ont i huvudet så det känns onödigt.." Hmm. Jaja, får väl hoppas att han vet vad han pratar om. En av sköterskorna var lite rolig iaf, "Det står en kille här i ingången och vill träffa dig.. Ehh... Får jag släppa in honom?" -Ja det är nog min sambo så det går bra. Haha :D

Vi har spenderat kvällen i soffan med kinamat, chips och godis och bara tagit det lugnt, det är väl vad som behövs nu. Hade blodtrycket varit liite lägre hade jag sprungit i trappor hela dagarna haha.

Ska plocka undan lite här nu sen joina min darling i sängen ♥

Återkommer imorgon! :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Men jisses, vad e det för en läkare? Hur mår du och din bebis?

Kram

2011-01-15 @ 12:46:42
URL: http://iampregnant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0