Long time no see

Hallå där! :)

Som vanligt går det segt på uppdateringsfronten här, men here I am, och slänger in ett litet inlägg medan Johanna sitter i babysittern och tittar på TV. Jocke kom precis innanför dörren och försökte prata lite med henne men tvn var mycket intresantare haha :)

Förra veckan var som sagt vår första vecka utan Jocke, men det gick fint, hade fullt upp mest hela veckan och så fortsätter det, har haft min fina Emelie här större delen av dagen idag, vi har inte setts sen min mage var stooor så det var roligt! :)
Hade även besök av Ellinor & hennes 7 veckor gamla kille Isaac förra veckan, det första Johanna gjorde när vi la dom på en filt tillsammans var att peta Isaac i näsan haha, hon tyckte nog att han behövde sättas på plats ;)

Nu ska vi mysa lite i soffan tillsammans, ha det så bra allesammans!



(Medan detta skrevs har hon hunnit ledsna på babysittern, hängt på mig, käkat och hamnat hos pappa ;P)


Kommentarer
Postat av: Linda - Mamma till Anton

åh, hon har ju vuxit massor också :)

visst går det fort?

Nää tyvärr, sömnen är lika dålig (iaf på natten), sömnen på dagen är bättre dock.



Jaaa det var så äckligt med drömmen att jag inte vet om jag vågar somna inatt :P

Nu har Matte hand om anton så nu ska jag slumra till i soffan :)

2011-02-21 @ 19:23:28
URL: http://lillapindi.blogg.se/
Postat av: Malin & Prinsessan

Skönt att höra att det går bra för er! Och visst kan det ta tid att få ihop en inlägg nuförtiden? HIhi :)



Kramar!

2011-02-21 @ 23:14:20
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: Jessica ♥ mamma till alicia ♥

vilken sötnos :)

2011-02-22 @ 22:17:10
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0