Sen fredagskväll

Hela familjen sitter här i soffan, lilla fröken Johanna är fortfarande vaken efter att ha haft en riktigt lång vakenstund mitt på dagen och tagit låååånga sovstunder på eftermiddagen. Hon är så himla söt att jag inte kan sluta titta på henne. Kärlek.

Idag var vi på besök på mvc för att kolla mitt blodtryck och efter det fick vi besök av min farmor, alltså lillans gammelfarmor, som hade stickat flera koftor och hade med sig en massa barnkläder. Hon fick hålla i Johanna och tårarna bara rann på henne.. ♥

Ikväll har Jocke och jag ätit mysmiddag och delat på en flaska alkoholfritt vin, helt sjukt att det är en vecka sen jag låg i helt galna värkar! Tiden går galet fort. Imorn 04.33 (alltså om bara några timmar!) blir min fining 1 vecka :)

Nu är det en dam som är hungrig! Suss gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0