Galla

Eftermiddagen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig kan vi väl säga. Strax efter jag hade fikat fick jag så fruktansvärt ont i mellangärdet, det nästan krampade och strålade ut i ryggen och skulderbladen. Fick så häromkvällen också men då tog jag två Novalucol (mot magkatarr) och då släppte det efter bara några minuter. Testade samma idag men det ville inte släppa utan gjorde bara ondare och ondare. Till slut gjorde det så ont att jag inte kunde ta djupa andetag och samtidigt skrek Johanna och ville äta. Så till slut ringde jag min mamma och pappa som som tur var var (haha det blev dubbelt där flera gånger) i närheten. När dom kom så hängde jag över toaletten och försökte kräkas men det kom liksom aldrig nåt.. Vi åkte iallafall till akuten och fick komma in direkt. När jag satt där och försökte förklara för en sköterska (en gammal klasskompis mamma förövrigt :)) så bara försvann det, precis som häromkvällen. Det var liksom som om jag aldrig hade haft ont! Fick iallfall träffa en läkare och han trodde att det var gallan som krampade. Ska göra ultraljud på den nästa vecka, ta blodprover och undvika för fet mat.. Tydligen är det vanligt att få så efter en graviditet och efter allt kroppen blivit utsatt för.. Aja, får hoppas att det håller sig lugnt nu, det där var fan värre än värkar :P

Nu ska jag mysa lite i soffan, ha en bra fredagskväll finingar!

Kommentarer
Postat av: Linda - Mamma till Anton

Usch stackare!! Hoppas du slipper ha ont nå mer. Inge kul sånt där.

Min kropp har reagerat så att jag har sjukt ont i knäna och på en punkt i ryggen. Känner mig som en 90åring hehe



Nu ska jag amma klart och sen natta mina 2 pojkar :)

Ha en trevlig kväll!



Kram kram

2011-02-25 @ 22:16:08
URL: http://lillapindi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0