Nystart

Det blev en ny blogg. Känner att jag vill ha någonstans där jag kan samla allt med mig, bebben och lilla familjen, och min gamla blogg är helt enkelt inte rätt ställe för det.


Vi hoppar in i vecka 23 (22+3)  (åh nej, trodde jag aldrig skulle börja prata sådär, men nu är jag där, i blivande mammaträsket! Haha) och vår lilla tjej är beräknad till 5e februari 2011 :) Även om både vi och barnmorskan snarare tror att första datumet vi fick (20e januari) är mer korrekt så får vi väl se vart vi hamnar!

Igår blev jag delvis sjukskriven så i fortsättningen ska jag testa att bara jobba 50%. Har en livlig bebbe och mycket sammandragningar så jag håller tummarna för att det ska gå bra att förtsätta jobba ett tag till iallafall.


Ja, det var väl ungefär det, ska bli skönt att ha ett ställe där man inte behöver ursäkta sig för att man bara pratar bäbissaker hela tiden. Foglossning, viktökning och sammandragningar till trots så säger jag som alla andra, det här är det häftigaste jag varit med om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0