Monday morning


Godmorgon alla bloggers!
Det har varit en lång helg för mig och lillan. Jobb lördag 13-21 och söndag 7-15. Men det har gått bra! Känner dock av allt gående i benen idag kan jag säga :P Jisses, känns som om någon har kört en ångvält över mina höfter... Det är så underbart att ha fått gå ner lite i tid, så efter en sån här helg är jag iallafall ledig två dagar :)
Idag ska vi bege oss ner på stan på jakt efter ett guldarmband till min mamma som fyller år imorn. Pappa ville ha lite hjälp med letandet så ska se vad vi kan hitta!
Annars blir det nog en rätt lugn dag här. Jocke var i Hässelby och plockade ihop grejer igår så det står 10 flyttkartonger i lillans blivande rum som jag antar att "nån" borde börja plocka med :P Just det, kolla en tvättid ska jag göra också! Får väl se hur det blev med den där lugna dagen när kvällen väl kommer......




Vi gick in i ny vecka igår (v 25, gud, veckorna bara springer iväg!) och Jocke firade det med lite konst, haha....


Kommentarer
Postat av: Linda

hihi jodå ditt svar kom med, men mitt internet däremot la av precis när jag skulle svara på ditt inlägg :)



Ja, vi har fått massa kläder av släktingar nu, så inga mer kläder behövs handlas...tror jag. Får se när jag sorterat allt. Tur jag har semester 1 vecka i november så jag kan gå igenom allt och tvätta allt :)

Sen på ullared fick vi handlat nästan allt utom typ bröstpump och annat smått.

I november blir det också till att fixa en spjällsäng :) Vilket svärmor ska fixa :)



Nu ska jag natta lilleman i magen och försöka somna själv :) Bka upp kl.5 i morrn SUCK!



sov gott :)

2010-10-18 @ 22:26:58
URL: http://iampregnant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0