Min natt

22.30-23.00 Jocke somnar
23.10 Jag konstaterar att jag helt plötsligt inte är trött och börjar läsa gamla sms.
23.50 Tänker att jag boorde försöka sova
01.30 Vaknar av att Jocke hostar
01.50 Vaknar av att jag hostar
04.30 Klockan ringer och jag väcker Jocke, småsurrar lite med honom, går upp och kissar och sådär..
05.00 Klarvaken. Funderar helt seriöst på att gå upp.
05.15 Jocke smsar att det kommit 5 cm snö på vägen, jag smsar tillbaka att han inte får försvinna ur mitt å bebbens liv (för det får han ju faktiskt inte!! Hormonerna svallar :P)
05.30 Lillan har fullt ös i magen
06:00 Funderar fortfarande på att gå upp, käkar lite halstabletter, men kommer på att det bästa är nog om jag försöker sova eftersom farmor kommer på besök idag.
07.00 Jahaja, jag är fortfarande vaken..... Hamnar i nåt slummer och drömmer jättemycket!
09.15 Ännu en underbar dag kan starta! ;)


Undrar om kroppen håller på och förbereder sig på sömnlösa nätter?! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0