En riktig kvinna reder sig själv

Vi fick jn en toppmatad tvättmaskin av min farmor och hennes man häromdan, (som jag förövrigt är EVIGT tacksam över!!) jättefin och typ i nyskick, grejen är bara den att det antagligen stått med medel och vatten i sig ett tag och det har liksom grott in i tvättmedelsfacken.. Vidrigt är bara förnamnet för hur det såg ut när jag tog loss behållaren.. Nu har jag hållt på å kämpat i flera dar (ja, alltså, jag har ju jobbat, hälsat på folk och umgåtts med min sambo där emellan också :p) med diverse knep och medel - YES, haft den i kokhett vatten med diskmaskinstabletter i, toarengöringsmedel och säkert nåt mer skit, och snart, snart är den i toppskick :D

Fick precis igång vår diskmaskin också, som av nån anledning gav upp häromdan och bara stod och blinkade.. Jag vet inte om jag gjort rätt men jag har skruvat och tagit loss grejer och satt dit grejer och vips så fyllde den vatten igen :D Blir så glad här haha :) Något som irriterar mig så grymt mycket är när folk sitter och bara "kan du göra det häär åt miiiig...." , vafan lyft på röven, man ska kunna saker själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0