"Du har plats 221 i kön..."

Mötte som sagt upp Emma och hennes en månad lilla Tyra i Farsta Centrum igår :) Kikade runt lite, pratade förlossing och knatade sen till Hökarängen.. (Herregud man är inte kaxig i backarna längre haha) Åh, dom hade fått det så fint i sin lägenhet! Jag blir mer och mer sugen på att flytta längre inåt stan.. Det är bara några dagar kvar på lägenheten i Hässelby och sen är den no longer vår. Nu har vi ju inte varit där sen i somras eftersom det knappt finns några möbler kvar där och den bara är på 27 kvadrat men ändå, jag kommer sakna den. Har många fina minnen därifrån... :) Skönt att vi har en stor lägenhet nu iaf så man inte behöver känna nån brådska över att hitta ett nytt ställe att bo på. Det får komma när det kommer!

Sitter och väntar på att försäkringskassan ska ringa upp mig, pratade med dom imorse för dom ville veta lite hur jag delar upp min arbetstid nu när jag inte jobbar full tid och så, och hon jag pratade med var verkligen jättetrevlig.. Men idag fick jag brev om min ansökan om havandeskapspenning och att dom inte fått in alla papper.. Å det är ju lite skumt eftersom jag skickade in alla papper samma dag?! Hmm får se vad dom säger...

Ska ta tag i lite saker här nu och sen ikväll blir det fredagsmys med girlsen :)



Kommentarer
Postat av: Linda

Jisses inatt vaknade jag nog 5ggr av värk i benen och sen 3ggr av en högt kurrande katt haha så söt.

kan säga att jag är rätt trött idag: P



Hur länge fick du sitta i kö till Fk??:P Värsta köerna, hinner inte ens ringa dit när jag har lunch på jobbet och efter jag slutat så går det inte :S

2010-10-17 @ 19:06:52
URL: http://iampregnant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0