Busy days

Dålig uppdatering på den här bloggen, men det är ju för att jag har kvar min gamla blogg fortfarande. Hm, knepigt hur man ska dela upp allt man vill skriva om!

Sambon blev iaf väldigt glatt överraskade av mysfrukosten och paketen i torsdags morse, trots att jag väckte honom vid 4 och skrek "upp, du kommer försent till jobbet!" haha :D Han fick en biljett till Volbeat på Hovet nu i lördags (jag köpte en åt mig själv med hehe), Diesels nya parfym Only The Brave, två flaskor Loranga (som han har nån konstig läggning för haha, dom finns ju inte att köpa här nere så dom hade färdats många mil) och 30 neontetror till vårt nya akvarium. (Som tydligen blivit uppätna av antingen vår 25 cm långa mal Robban eller nån annan firre....)

Lördagskvällen på Volbeat var grym! Lillan rockade verkligen loss i magen till vissa låtar, mamma har uppforstrat henne bra ;) Och i söndags var typ hela Jockes släkt här och fikade och käkade tårta.

Meen det jag skulle komma till var att jag var i Haninge Centrum och lunchade med Jocke igår och efter det tänkte jag att jag skulle ta en sväng i affärerna för att se om jag hittade nåt fint till Lillan.. Och helt oväntat sprang jag på en gammal klasskompis jag inte har sett på flera år och det visar sig att hon är i vecka 23, exakt en vecka efter mig och också väntar en liten tjej! Vad är oddsen liksom :D Så vi tog en sväöng till nån utförsäljning och Lillan blev ett par jeans och en pyjamas rikare :) Så roligt, nu har man en till att prata blöjor och sånt med haha.


Kommentarer
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 28

haha ja, dom vill väl visa att det är minnsan är dom små liven som bestämmer, redan nu ;D

2010-10-13 @ 17:22:03
URL: http://madeleiene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0