Ännu en dag i telefonkö

Har precis suttit i telefon med Försäkringskassan, igen. Det är ett evigt ringande när det är olika ärenden med sjukskrivning hit och havandeskapspenning dit. Men nu låter det iallafall som att jag kommer få beviljad havandeskapspenning från 7e december, thank you lord! fast konstigt vore det väl annars, med tanke på mitt jobb!

Drömde inatt att vattnet gick, kände hur det rann och sen fick jag ont i magen, men vad gör jag?! Kryper ihop i soffan haha. Som om det skulle gå över :P Får hoppas att man reagerar annorlunda när det väl gäller, haha.

Försöker intala min kära sambo att jag vill börja fixa det sista här hemma nu, typ spjälsäng och madrasser och filtar och babysitter och allt det där.. Börjar faktiskt känna mig lite stressad trots att det är över 3 månader kvar innan lillan tittar ut, men det är väl typiskt oss blivande mammor kanske...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0