Fredag!

Hej allihopa! 

Har sprungit runt och donat och fixat här hemma och nu sitter jag i soffan med fötterna på bordet och dricker kaffe och äter en saffranssnäcka, kunde inte hålla mig när jag var och handlade förut :)

Spenderade gårdagen med världens bästa Emma. Hennes två månader gamla Tyra måste vara världens snällaste unge, hon bara sover och sover fast vi sitter och asgarvar och berättar udda historier haha :D Vi möttes upp i ett centrum mitt emellan där vi båda bor och kollade affärer, åt bakad potatis med skagenröra (såå gott!) på ett fik och blev även bjudna på kaffe & kanelbulle för att killen som serverade oss glömde vår beställning så vi fick vänta lite.. Å då hade vi inte ens hunnit klaga än, det kan man väl ändå kalla bra service? Hur schysst som helst tyckte vi och smaskade i oss fikat haha :)
Handlade lite grejer till lillan också, tänkte slänga upp bilder på det senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0