Måndag

Oj, jag är helt slut. Har jobbat hela helgen och då är inte måndagarna efter speciellt kul. Men nu kan jag börja räkna ner mina arbetspass tills jag får havandeskapspenning och inte behöver jobba mer på ett bra tag! Mitt sista schemalagda pass är på torsdag kväll och sen kommer jag bara jobba timmar tills den 7e, vilket betyder att jag bestämmer själv hur många fler pass det blir! :D Åh jag längtar faktiskt. Även om mitt jobb är roligt så behöver jag få vara hemma och rå om mig själv och bebben i magen lite nu!

Jag har iallafall spenderat min lediga dag med min bästa kompis Elin, vi handlade lite lunch (kycklingsallad för mig och sushi för henne) och fika och åkte hem till mig och tog det lugnt. Köpte även saffranssnäckor, min nya craving tror jag ;)
Nu är Elin hemma hos sig (eller rättare sagt sina föräldrar - hon pluggar egentligen i Umeå men är här nere för ett projektarbete) och jag och min käre sambo har precis ätit middag. Sitter i soffan och slappar och här tänker jag stanna resten av kvällen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0