2010.11.12

Ett lugn har infunnit sig i lägenheten. Jag kom precis upp från ett bad och har tänt ljus i hela lägenheten och sitter i soffan och lyssnar på lugna favoriter och väntar på att Jocke ska komma hem. Han ville överraska med middagen idag men gravid som jag är ville jag veta vad det var (för att undvika illamåendevarning :P) och då hade han tänkt köpa med sig kinamat från min favoritrestaurang :) Nu blev det inte från den utan från en som han ändå åker förbi på vägen hem, men ändå! Ska bli så gott! Det är faktiskt vår dag idag, töntiga som vi är så uppmärksammar vi månadsdagar också.. Inte med värsta presenterna, men som en dag som man kan mysa till det på liksom. Det lär säkert avta med tiden, men lite mysigt är det! Fram till vår 1-års dag hade vi värsta firandena varje månad haha :)


Ha en bra fredagskväll godingar, här ska det mysas!

(= Jocke vill se på film men jag ska försöka övertala honom att få se på Idol, heja Jay! ;) )

Kommentarer
Postat av: Linda

Hehe så du gillar jay också :)



Fredagsmys!! :) Vi hade varmamackor o oboy igår :P (eller jag drack oboy...)



Jag hoppas på vidare sjukskrivning, för min kropp e helt slut!

Trots att jag sov jätte bra inatt, va upp 2ggr bara, så är jag helt slut!

Sambon är iväg och köper mjölk så jag kan dricka oboy :)

2010-11-13 @ 12:33:06
URL: http://iampregnant.blogg.se/
Postat av: Linda

hehe ja humöret låter som min lilla pojke. Bara jag har handen på magen, lägger mobilen på magen, eller ja något annat som halv trycker på magen så blir han sur haha och börjar böka och visa att nä detta var ju inte så skönt, ta genast bort det du har lagt på magen :P



Ja Jay e bra! :)

2010-11-15 @ 10:40:11
URL: http://iampregnant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0