Dålig uppdatering as usual

Det här har varit en tung helg. Inte av någon anledning som jag tänkt skriva här, men så har det iallafall varit. Det blir inte alltid som man tänkt sig, men det är lugnt, det som inte dödar härdar. Bajshelgen har iallafall resulterat i att vi har en ny bil, och 10 flyttkartonger är flyttade från Lillans rum till diverse ställen i lägenheten (inte kartongerna dårå men innehållet), vissa saker är slängda och vissa saker är nerplockade i källarförrådet. Fint blev det iallafall och nu är det bara småplock kvar. Och när vi var klara fixade vi äppelpaj med vaniljsås och varm choklad med vispad grädde, så gott :)

Idag har jag fortsatt plocka hemma, varit iväg och lunchat med Fia på PH och varit till Zätas Däck för lite "fix", haha, så jäkla sköna grabbar där :D Håller på och tvättar nu och ska röra mig inåt stan och svärmor lite senare :) SEN blire äntligen IKEA.

Igår gick vi in i vecka 28 också, helt galet! Mindre än 3 månader kvar! Tiden går gärna gå snabbare nu, dels för att jag längtar som en liten tok efter vår lilla bäbis, och dels för att det börjat göra ont när fröken sparkar mot revbenen :P

Vi hörs lovers.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0