1a advent

Alldeles nyss;

Jocke kommer inrusande, slänger sig på mig och ger mig en låång kram, en puss, en kram till, en puss och typ 20 pussar på magen.
Jag: ?
Jocke: Jag och Daniel satt och pratade om ex och att man har det så jävla mycket bättre nu och jag berättade att.. *fortsätter prata ett tag* .. Vi har det så jäkla bra!!
Jag: Hehe, utklassar jag dom?
Jocke: Du sopar mattan med dom!
Jag: Du.. jag har lagt in två julmust i kylen....
Jocke: Alltså, sopar mattan.. Du dammsuger upp dom!

Haha.. Han stack förövrigt ut igen för att skotta av min bil, det kom typ 50 cm snö här inatt.. När vi åkte hem från Esocolmo runt halv tio igår kväll efter ha varit i Handen och shoppat bäbiskläder, varit hos Mange & Hanna och fikat (och ätit prinsesstårta hihi) och kollat grejer och käkat på Heron så började det snöa och sen slutade det liksom aldrig haha. Så när vi kom hem drog vi på julmusik, satte upp julgardiner, ställde fram tomtar, grinade lite (hormonerna kom och hälsade på haha) och tittade på snöstormen utanför.. Mysig kväll :)

Idag är det 1a advent
och vi tände vårt ljus imorse och sen åkte vi till mamma och pappa och fick god mat och fika :) Sen åkte Jocke iväg och hjälpte sin mamma och som sagt kom han precis innanför dörren.. Jag har tänt pepparkaksljus, lagt upp riktiga pepparkakor på ett fat, ska plocka fram ädelosttuben, lussekatterna och glöggen och sen ska vi sätta oss och bara mysa och fira att vi och skruttan går in i en ny vecka idag :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Hahahaha dem e bra roliga och söta ibland..killarna! Min sambo fick nåt sånt "utbrott" i lördags kväll/natt...jag bara skrattade :)



Nu är det äntligen nedräkning till jul och bebis som gäller!

Fint med advent, glad 1a advent till dig med :)

2010-11-29 @ 12:03:12
URL: http://iampregnant.blogg.se/
Postat av: Linda

Konstigt nog är jag inte så nervös längre...var jätte nervös förut. men nu har jag på något sätt lugnat ned mig haha.

Nu e jag mest klumpig bara....kan knappt vända mig i sängen, tar år att kliva upp ur sängen osv osv :)

2010-12-02 @ 12:50:27
URL: http://iampregnant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0