Lite nedslagen

Var och handlade när min läkare ringde. Hon sa att jag verkligen MÅSTE ta det lugnt nu, att mina levervärden är höga och att det finns vissa risker när det är så och att jag ska dit och ta nya prover imorgon. Vi ska få tid till ett ultraljud TILL för att kolla att fröken fortsätter växa som hon ska och hon vill hålla extra koll på mig, hon tyckte att jag gått upp väldigt lite i vikt och upprepade massor med gånger att jag måste ta det lugnt och inte ens göra någonting hemma. Att man ofta känner sig piggare än vad man är.. Det var nästan så att hon sa till mig på skarpen för att jag var på Ica och handlade.. Så jag känner mig lite nedslagen nu. Det är inge kul att hela tiden höra att det är något som är fel på en. Men men, så länge lillan mår bra iallafall kan jag ta det, men jag blir så orolig :(



Och hörrni. Nu har besökarantalet stigit massor senaste dagarna, vilka är ni som läser?? Hej & välkomna!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0