Fredag

Godmorgon på er! Här har ni en som varit vaken typ.. Hela natten? Lilla fröken ville tydligen inte alls sova inatt och har bökat, sparkats och kittlats heela natten. Antar att man får börja ställa in sig på fler såna nätter snart ;) Kände henne även buffa vääldigt långt ner samtidigt som hon typ sparkade mig i revbenen, hon börjar bli stor nu vår lilla tjej :)

Besöket hos barnmorskan gick väl hyfsat igår, blodtrycket är fortfarande högt men det är fortfarande bara spår i urinen så jag försöker hålla mig lugn. Blodprovssvaren får jag nog på måndag, håll tummarna för att dom ska vara bättre nu! Hon sa också att det är okej om jag vill handla klart julklapparna i helgen (gud, jag blir ju mer stressad av att inte få göra nåt än inte göra nåt alls!) MEN att jag får ta det lugnt och åka hem om jag får ont i huvudet.. Ska nog skriva en lista så jag får lite mer ordning på vad jag faktiskt har kvar att handla :)

Annars vet jag inte om jag har så mycket att berätta just nu, det är fredag idag och det är så skönt! Ska eventuellt luncha med en annan blivande mamma från mitt jobb, dock har jag inte hört nåt från henne och hon har inte uppdaterat facebook (haha, man behöver ju liksom inte prata med varandra längre :p) så hon kanske också är på förlossningen, vem vet?? :D
I helgen går vi iallafall in i vecka 34, vilket betyder att jag faktiskt inte alls har speciellt lång tid kvar, ååh vad jag längtar ♥




Magen för snart en vecka sen, tiden springer på .. (Och ni behöver inte bry er om byxorna som är tre storlekar för stora, senaste gravidmodet ni vet ;p)

Kommentarer
Postat av: Linda

hehe ja det där e hett mode nu bland gravida :)

Jätte fin mage! :)



Jag är sjukskriven på heltid nu. Fast har 11 dagar kvar till BF så det e skönt :)

Klagade lite extra hos läkaren hos barnmorskan, så han fixade så jag blev sjukskriven. Har varit hemma sen mitten av november. Jätte skönt, har hunnit klart allt inför bebisen!

2010-12-17 @ 14:28:33
URL: http://iampregnant.blogg.se/
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har nu kört igång julklappstävlingar

& det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-12-17 @ 15:22:18
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Ja, det går väldigt upp och ner i humöret just nu :) Men idag har jag haft en bra dag med julmusik och pysslat på här hemma. Inte tänkt så mkt på graviditeten för en gångs skull och det har faktiskt varit riktigt skönt :)



Smart att skriva upp vad man ska handla och vart - det gjorde jag när jag var ute och ordnade det sista förra veckan! Man orkar liksom inte springa tillbaka till samma butik 10 ggr :P

2010-12-17 @ 15:55:42
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0