Pleasure & Pain

Tjoho! :)

Efter en totalt energilös dag igår är jag tillbaka liite laddad idag iallafall. Har varit hos bm, handlat presenter å fikat med Cina & ungarna, så jäkla skönt när man orkar nåt! :) Sitter för tillfället och pratar med Hanna, hon & Mange (Jockes bästa kompis) har köpt hus och jag är så jäkla avis på deras uteplats! Känns som att det kommer bli många sommarkvällar där :D

Ikväll ska jag & Jocke äta kebab/pizza, inspirationen till mat är på noll och så kan man väl få ha det ibland. Imorn ska jag till min fina Elin på födelsedagskalas och på kvällen ska jag & Darling käka och gå på bio, KAN va sista helgen det bara är vi två i huset.. Iiiih :)

Jag känner mig laddad, snart ska det födas barn, haha!



Ursäkta rumpan mitt i allt ;P

Amen & Goodbye

Kommentarer
Postat av: sara - mamma till wilda

Åh, visst är det spännande när man tänker så?

2011-01-23 @ 14:51:02
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0