Mysig söndag

Har haft en riktigt skön söndag idag, även om jag varit toktrött. Den här förkylningen har verkligen tagit ordentligt, men jag antar att det tar extra på kroppen just nu också.. Somnade jättesent inatt så det kan ju va en orsak också haha. Jocke kom in i sovrummet vid tre och hade läst nåt nånstans och ville berätta hur bra han tyckte vi hade det, att det är det här han längtat efter. Så söt när han gör sådär :)

Strax efter frukost idag (runt 12) trotsade fina Elin min sjuka och kom hit en snabbis. Märktes verkligen att vi inte setts på ett tag, vi babblade i ett den lilla stunden hon var här :) Saknar tiden då vi bodde ihop, tjejprat behövs verkligen ibland! Jocke stängde in sig i sovrummet, var nog lika bra, för hans skull haha.

Vid tre idag fick vi sen lunch/tidig middag hos mamma & pappa. Gud så god mat, jag åt TVÅ portioner + efterrätt, så mycket har jag inte fått i mig på länge! Antar att det är en liten dam som håller på och lägger på sig där inne ;)

Nä nu ska jag snyta mig å gå å lägga mig! Imorn gör vi nytt försök med föräldraträffen!


P.S. Vecka 37 idag :)

Kommentarer
Postat av: Tina 22 år - gravid vecka 35

Vad mysigt med det du skrev Jocke! Jag älskar när min sambo helt från ingenstans blir väldigt kärleksfull och säger hur mycket han älskar mig eller gör något riktigt snällt. De bästa överraskningarna man kan få ^^

2011-01-10 @ 11:04:29
URL: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0