Housewife

Vilken jäkla energi jag haft/har idag!! Vaknade strax före halv nio (vanligtvis är jag superseg till framåt 11 nuförtiden) och var superhungrig, så gick upp, käkade, plockade här, vek tvätt, fortsatte tvätta, plockade ur och i diskmaskinen, bäddade, åt lunch, snackade lite med vår granne Mattias (aka Jockes boyfriend haha) som sa att det bara var att ringa om jag var ensam hemma när det  var dags så skulle han skjutsa mig till sjukan, ängel :) Åkte till barnmorskan, handlade, åkte hem, styrde upp Jockes frukost tills imorn, käkade macka och nu sitter jag här. Jag riktigt ser hur hurtigt det låter när jag skriver haha. The confessions of a housewife ;)


Nu ska jag nog ta och kleta i lite hårfärg i skallen! Vi hörs.




Har även hunnit klämma i mig det som blev kvar av fikat igår hehe

Kommentarer
Postat av: Linda

åhhh du får inte lägga upp sådana där bilder, jag får panik haha...jisses sånt sug på gottis jag får :)



emmaljunga är kanonfina, jag tittade på det men eftersom jag är så lång så valde vi brio som är lite högre än emmaljunga.

Är kanon nöjd :)



Snart besök, tror jag ska gå och sova då hahaha...

2011-01-19 @ 17:06:45
URL: http://iampregnant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0