20110118

Idag står lite hemmapyssel på schemat. Tråkiga grejer men sånt som måste göras, typ ta tag i tvättberget, prata med Försäkringskassan och plocka undan. Vi har ett pågående projekt med storstädning av lägenheten innan lillan kommer också, men det väntar jag lite med tills Jocke kan hjälpa till ;)

Igår var jag till min barnmorska (är där var och varannan dag nu), hjärtljuden var bra och fröken växer som hon ska, och med mig var det väl.. Ja, som vanligt. Blodtrycket är högt och proteinerna går upp, men alla blodprover är bra så vi avvaktar. Hade även gått ner 1,1 kilo sen i fredags så det betyder att lite svullnad och vätska försvunnit! :)
Har det inte börjat hända nåt av sig självt till nästa vecka så låter det som att det blir ett försök till hinnsvepning. Iih spännande men läskigt! :)

Idag är det bara två dagar kvar till det första datumet vi fick också :) Går man efter ultraljudet är det ju 5e februari som gäller.




Hoppas allt är bra med er där ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0