Nattblogg

Hey bloggers.

Jag är trött.
Och ändå sitter jag uppe? :P Nämen jag har jobbat kväll i några dagar och det tar alltid ett tag för mig att varva ner då.. Nu är det iallafall helg för mig! Är ledig 4 dagar och på måndag är det dags för ett besök hos barnmorskan och vår första föräldrakursträff.. Vad kallas dom egentligen? Föräldrainformation? Ja ni fattar säkert :) Och sen har jag bara 5 jobbpass kvar! 5!! Can I get an Amen?! Fredagen den 3e december jobbar jag mitt sista pass och det ska bli sååå skönt! Då kanske det kan bli nån fart på min blogg, skapade den ju av en anledning liksom.. Men det har inte funnits energi helt enkelt! Tänkte faktiskt göra den här 30-dagars grejen som Linda håller på med i sin blogg också.. Snaart, så fort det lugnat ner sig lite!

Nu gott folk ska jag gå och göra Jocke sällskap i sängen. Lillan sparkar dock för fullt så vi får väl se hur det blir med sovandet, börjar dock bli van nu :P

Ha det så gott allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0