Måndag

Hej hopp finingar!

Idag har jag varit på besök hos barnmorskan för att kolla blodtrycket. Det var lite högt men har fortfarande bara spår av protein i urinet så jag hoppas det håller sig lugnt. Har haft ganska ont i magen senaste dagarna, känns som att hon trycker rumpan uppåt och då gör det verkligen skitont och blir ömt och det går knappt att röra magen.. Jättesvårt att förklara.. Är det nån som känt nåt liknande?!
Eftersom min barnmorska är ledig den här veckan fick jag träffa en annan och hon lyssnade även på lillans hjärljud och dom lät perfekt, lika skönt att höra det varje gång! :)
Annars så händer inte så mycket idag, mår illa och går mest runt här hemma och segar.



Testar kameran jag fick av älskling i julklapp, den är så fiin :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Jätte fin mage du har :)

Gravidmagar är så fint :) (även om jag e superless på att vara gravid nu så kommer jag nog sakna magen och sparkarna sen)



haha nä ingen fara med kommentarerna, bara denna gången det kom fram 2 lika inlägg. Så det e ju lugnt :)



Haha ja en envis liten herre ja...BF i morrn. Men tror han blir kvar i magen ett tag till :)

Han har det för bra ;)



Jag kan vara lite öm ibland på magen, ingen aning varför.

(skämtar om att det e för att han bökar för mycket på samma ställe haha så jag har blåmärken innifrån hihi) Men ingen aning om varför man kan bli öm sådär.

Hoppas det går över för dig!

2010-12-27 @ 20:00:20
URL: http://iampregnant.blogg.se/
Postat av: Therese

Är du trött på bebismgae redan? När har du BF?

2010-12-28 @ 13:13:28
URL: http://mylifeinthai.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0