Dan före dopparedan!

Hej allihopa! :)

Här har vi (jag & lillan alltså) precis ätit lunch - våfflor med glass & sirap :) Orkade inte antsränga mig med matlagningen idag så det stod mellan det och fil och flingor, så valet var inte speciellt svårt ;)
Innan det hade vi besök av min bästa vän som äntligen pallrat sig ner från Umeå. Fikade lite julmust och pepparkakor och bytte julklappar och pratade en massa, hon blev faster inatt! :) Vilken babyboom det är just nu alltså, mysigt!

Annars ser dagen ut så att jag håller på och packar ihop lite grejer vi ska ha med oss, vi åker till mina föräldrar ikväll för kvällen-före-julafton-mys med räkor och ost och kex och uppesittarkväll med Bingolotto, det är någon tradition vi haft i flera år nu. Vanligtvis firar vi jul i Bollnäs hos min farmor och hennes man men i år får det bli på hemmaplan :) Imorn eftermiddag efter gröt, jullunch och paketöppning åker Jocke och jag till hans mormor där hans släkt samlas. Det blir första året jag inte firar med min familj ordentligt så vi får se hur det blir!

Hörs vi inte innan imorn så God Jul från mig & Bäbismagen :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Bebismagar e bara för mysiga :)

Kommer sakna min mage, men inte tyngden haha.



Jag hoppas att något händer snart, bara inte i morgon :P

2010-12-23 @ 15:15:17
URL: http://iampregnant.blogg.se/
Postat av: Tina 22 år - gravid vecka 33

God jul!

2010-12-24 @ 21:04:05
URL: http://hejtina.blogg.se/
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Vilken härlig bild på dig och magen!

God fortsättning på dig!!

2010-12-25 @ 14:03:56
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0