BM

Hemma efter besök hos barnmorskan och lunch hemma hos mamma & pappa :) Hos BM såg det väl ut ungefär såhär:

*Mitt blodtryck är fortfarande högt, undertrycket låg över 90 idag, jag brukar ha mellan 70 och 80.
*Mindre spår i urinen än vad jag brukar ha (Yaaay, kan det vara på väg åt rätt håll??)
*Blodvärde 126
*Lillans hjärtljud låg på 140, som det brukar :)
*Har gått upp 7 kilo sen start
*Lilla fröken ligger fortfarande nedåt, och har sjunkit så pass långt ner redan att barnmorskan inte tror hon kommer vända sig mer. (Undrar om det kan vara därför jag har som ett band av molvärk runt om långt ner i magen och runt svanken? Vad tror ni?)
*Vi ligger perfekt enligt kurvan :)

Så allt förutom blodtrycket är ju egentligen bra, känns så jäkla skönt! :)


Nu ska jag gå och fixa klart middagen, Jocke fick jobba över idag så det blir sen middag.. Men men what to do :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0