Min lilla bristning & jag

Jag har haft turen att inte fått så mycket bristningar än, eller rättare sagt - inte någon bristning än, men sist jag var hos barnmorskan började hon skratta när hon kände på magen, för visst har jag fått en bristning, om än vääldigt väldigt liten haha. Hon tyckte den var söt och jag får nog lov att håll med ;) Den sitter ju på ett litet udda ställe också..



Och nu när vi ändå snackar magar - Ni mammor/blivande mammor, kände ni när er lilla/lille sjönk ner? Nu menar jag inte vände sig för det hade den här damen gjort redan i vecka 32, utan liksom sjönk ner mer? Huvudet har varit ruckbart alla gånger min barnmorska känt nu senaste veckorna men igår fick jag lite ont neråt och det kändes ett bra tag, och sen kändes det liksom lättare i övre delen av magen, som att hon skulle ha sjunkit längre ner.. Men det kanske bara var inbillning ?


Kommentarer
Postat av: Malin & Prinsessan

Tack för alla dina fina ord vännen! De värmer verkligen. Jag är SÅ lycklig! Ligger lite efter i bloggvärlden just nu men jag kommer tillbaka, jag lovar ;) Hoppas du mår bra!



KRAMAR!

2011-01-06 @ 18:07:46
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: Tina 22 år - gravid vecka 35

Vilken söt :) Jag har inga bristningar än, men om jag får några nu på slutet hoppas jag dom är lika söta dom din!

2011-01-06 @ 19:18:48
URL: http://hejtina.blogg.se/
Postat av: Maria-längtan efter dig

Vilken söt liten sak! Hehe :)

har fått två prickar på kärlekshandtagen, enda hittills, peppar peppar :)



Jag märker inte själv att magen har sjunkigt men mamma tycker det. Min ligger iaf med huvudet neråt sedan några veckor. Men kan fortfarnde vända tillbaka vilket jag inte hoppas på :)

2011-01-07 @ 16:28:00
URL: http://majiaanyberg.blogg.se/
Postat av: Jessica ♥ gravid vecka 37

Jag hade typ mensvärk i 2 dagar sen när jag var hos BM så visade det sig att hon hade fixerat sig :) Tror nog det är väldigt individuellt, vissa känner inget alls!

2011-01-10 @ 00:41:16
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0