Parlista

Vad heter ni?
Elin & Joakim

Hur träffades ni?
Haha på en Statoilmack. Jag jobbade där och han körde förbi den och var in och handlade nästan varje dag. Det tog ett tag innan jag hajjade varför han stod där och hängde en timme om dan hehe, plus att jag träffade en annan kille då. Men nån gång precis innan min semester pratade vi om Norrtälje Car Show, han skulle komma in och berätta vilket datum det var men jag hann gå på semester innan han hann dit.. Några dagar senare hade han lämnat en lapp med sitt telefonnummer till min kusin som också jobbade där.. Och på den vägen är det.. :)

Hur länge har ni varit tillsammans?
1 år och 5 månader.

Bor ni ihop?
Japp

Har ni barn?
Jaaa ♥

Har båda körkort?
Självklart

Kommer du ihåg er första kyss?
Det gör jag ;)

Vem sa "jag älskar dig" först?
Jocke

Vem är äldst?
Jocke som fyller 25 i år, knappt ett år äldre än mig.

Vilka stjärntecken är ni?
Jag är jungfru, han är våg.

Vem är längst?
Jocke, skulle se roligt ut annars för jag är skitkort!

Vem sjunger bäst?
Haha tror vi båda sjunger hellre än bra ;P

Håller ni varandra i handen på stan?
Oftast

Vad har ni gemensamt?
Samma temperament, humör, vilja, visioner.

Kände ni varandra innan ni blev tillsammans?
Haha ja det är klart.

Blev du kär vid första ögonkastet?
Nej, för mig tog det lite längre tid än för herrn ;) Jag var inne i en fri & fladdrig period just då haha.

Har ni nån speciell låt?
Det har vi :)

Har ni stora framtidsplaner?
Vi har precis fått vår största framtidsplan.

Har ni gråtit i varandras famnar?
Många gånger.

Har ni varit utomlands tillsammans?
Nej.

Vilket är ert bästa minne?
Svårt att välja ett faktiskt. 

Vem lagar bäst mat?
Här skulle Jocke svara att det är jag. Men Jocke lagar supergod mat han med, det är bara så att det oftast är jag som gör käket här hemma.

Vad gör ni en vanlig vardagskväll?
Innan vår skrutta föddes så käkade vi middag, tog det lugnt i soffan och pratade om dagen typ, Jocke jobbar rätt sent så så mycket mer hinner vi inte med en vanlig vardag.

Ger ni alltid varandra pussar när ni ses?
Ja, Jocke brukar alltid sno åt sig en eller två ;)

Bodde ni långt ifrån varandra då ni träffades?
8 mil ungefär

Blir du lätt svartsjuk?
Nää

Brukar ni bråka?
Vi småtjaffsar mest, men brakar det till så gör det det ordentligt.


Kommentarer
Postat av: Linda - Mamma till Anton

sötnosar :)



Hehe jo jag fick en tom kommentar, taskigt ;) haha

nä idag var vi hos BVC och Anton har blivit en stor kille nu :)



Får jag sno denna lista av dig?

2011-02-09 @ 17:50:55
URL: http://iampregnant.blogg.se/
Postat av: Malin & Prinsessan

Vilken skoj lista att läsa. Och vilket härligt sätt ni träffades på :)



Kramar till dig!

2011-02-09 @ 21:31:56
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: Linda

Jadu ingen aning faktiskt :S

Men nåt sånt borde det vara som han äter. Kört ersättning efter 2 amningar och har sovit jätte bra :)

Är inte van att han sover så mycket så man blir nästan stressad och samtidigt rastlös haha konstig man e :(

2011-02-09 @ 22:46:23
URL: http://iampregnant.blogg.se/
Postat av: i min lilla lilla värld

Härligt... Samma här med bråkandet. Är det på riktigt så är det hahaha

2011-02-11 @ 14:16:37
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0