Energi

Det är galet vilken energi man får när man känner att man har hunnit göra något vettigt på dagarna! :) Idag kom mormorn & morfarn förbi här på förmiddagen, mamma stannade här med Johanna och pappa skjutsade mig ner på stan (lyx att inte behöva köra själv haha) och jag sprang igenom 3 affärer (varav ena var ett fullsmockat Kvantum) på 40 minuter, dit&hemresan inräknad, snacka om att man blivit effektiv ;) Första gången jag är iväg mer än en halvtimme från lilla fröken och det kändes skitskumt,  men ändå skönt att få så mycket gjort! Just nu ligger hon i soffan och sover och efter att ha packat upp allt som jag handlat, röjt av i köket och ätit lunch sitter jag här med en efterlängtad kopp kaffe.... Aaaah helg snart! :)


Kommentarer
Postat av: Linda - Mamma till Anton

haha så lika vi tänker :)

Ja, jag vet inte riktigt hur man gör...med dop och dagis. Är väl dags och fixa det om man ska få tid till våren och sommaren och sen dagisplats senare.

Mycket att tänka på :)

Dagisarna borde ringa oss föräldrar ;)

2011-02-25 @ 15:13:39
URL: http://lillapindi.blogg.se/
Postat av: Linda - Mamma till Anton

Det roliga är att han bökar faktiskt mindre nu....men bökar ändå mycket :P

Men det ska vi nog kunna lösa på nåt sätt :)

2011-02-25 @ 15:14:07
URL: http://lillapindi.blogg.se/
Postat av: Malin & Prinsessan

Hihi, ja man lär sig att bli effektiv som mamma och utnyttja den barnfria tiden till max ;)



Kramar vännen!

2011-02-25 @ 19:06:59
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: Rumah Dijual

Your look at nevertheless this is great and ways in which I truly feel. I recently now mailed him this internet site to say him your personal view.

Postat av: Pakaian Muslim Modern

This will be a person that is useful blogs Weve ever arrive across about this subject. Basically Fantastic.

Postat av: Jual Beli Mobil Bekas

You most definitely have made this blog into something special. You clearly know what you are doing, you have covered so many bases.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0