Fredagkväll

Idag har jag & Lillan bara tagit det lugnt. Tog sovmorgon (fick tack å lov sova lite inatt!) och startade dagen med ett glas O'boy Daim Inside efter ha sett det i Madeleines blogg.. Kunde inte låta bli att köpa det när vi var och storhandlade :) Och gott var det! Sen begav jag mig till mina föräldrar och tog en promenad med mamma, klarar inte av att gå så jättelångt innan jag får en massa sammandragningar, men en kort promenad är ju bättre än ingen :) När vi kom hem plockade mamma fram lite kläder jag hade när jag var liten, med massa färger och mönster, det märks att man är född på 80-talet :P




Nu har jag och Jocke sett Idol efter att ha ätit en sen men god middag! Säger fortfarande - Jay alltså.. ;) Ska gå å lägga mig nu, imorn bitti är det jobb som gäller, och resten av helgen också för den delen... Ha en bra helg allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0