Sjuklingar


Både jag och Jocke har åkt på nån himla förkylning med halsont, hosta och ont i öronen så man har inte känt sig så himla pigg senaste dagarna. Jag gick till doktorn igår för att kolla så det inte var halsfluss, det var det inte tack och lov, men doktorn ville ta prov och kolla upp min sköldkörtel för att min hals var lite svullen.. Vet att sånt kan innebära struma, både mormor och farmor har haft det, men jag vet inte riktigt vad det innebär om man är med barn?! Det är ju nåt som är fel på ämnesomsättningen om sköldkörteln fått spelet, men kan det påverka barnet på nåt sätt?? Vet att en doktor jag var till tidigt i våras när jag fick två omgångar halsfluss efter varandra pratade om att min hals såg svullen ut men VARFÖR kollade hon inte upp det då?! Åh jag blir lite orolig, men det är väl bäst att vänta på provsvaren innan man börjar googla och hittar en massa skräckhistorier...



Kommentarer
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 29

Ja, det är precis samma i norge! Krya på er :)

2010-10-21 @ 20:44:41
URL: http://madeleiene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0