Plock & pizza

Det blev lite plock här hemma idag ändå. Tvätt, disk och lite annat. Men nu får det vara nog! Gjorde iordning allt och sen satte jag mig i ett bad och bara andades ut, rakade benen, gjorde hårinpackning osv.. Så skönt och så beövligt! Har precis smörjt in mina torra fossingar och målat naglarna, och tänkte ge mig på nya Cosmopolitan som Jocke köpte åt mig igår :) Han ska möta upp mig senare och följa med mig till kyrkogården så jag får tända ett ljus på min mormors grav ♥ Tiden går alldeles för fort.... Sen har vi faktiskt kommit överens att vi ska strunta i allt vad matlagning heter ikväll och ta hem pizza och sätta oss ner i soffan tillsammans för typ första gången på läänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0