Moon struck

Åh, vilken myskväll vi hade igår! Farmor och hennes man kom vid fyra och vi fikade lite och åt sockerkaka som jag bakade tidigare på dagen. Jocke kom hem vid fem och fick hjälpa Sven att bära in en tvättmaskin som dom hade köpt åt oss! Åh att man kan bli så glad för en tvättmaskin :D Vi har ganska litet badrum och får inte plats med en normalstor tvättmaskin så dom hade köpt en toppmatad 60x40 maskin åt oss :) Ska bli så jääkla skönt att ha en egen tvättmaskin när lillan är här!
Till middag blev det tacos och sen satte vi oss i soffan och kollade Idol. Och Jocke... Förlåt älskling, men Jay - marry me! ;)

Natten blev dock inte lika mysig som kvällen, kunde inte sova inatt heller (jag ger mig fasiken på att det snart är fullmåne!!) och när jag väl lyckades somna framåt 5 vaknade jag av världens sammandragningar halv sju... Men nu har jag piggnat till och halvligger i en fåtölj hemma hos mamma och pappa. Har precis fikat och ikväll blir det kinamat till middag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0