Busunge

Vi hade planeringsdag på jobbet idag, under de fem timmar jag satt ner höll Lillan på och kittlade mig under revbenen nästan hela tiden! Hoppade till flera gånger för att det kittlas och känns lite obehagligt och mina jobbarkompisar bara tittade på mig och garvade haha :) Busunge ♥

Nåt annat jag märkt av, förutom alla "vanliga" graviditetsåkommor man har, är att jag får så fruktansvärt ont i svanskotan ibland, speciellt om jag suttit ner en längre stund. Brukar man få så eller är det bara jag som är klen? :P



Verkar bli en tidig kväll här, Jocke kom hem från jobbet vid halv sju, käkade middag, tog en alvedon och gick och la sig. Han känner sig lite krasslig och febrig så jag hoppas att han inte smittar mig och Lillan om han nu är så dålig.. Fast vi alla vet väl hur karlar blir när dom blir förkylda? Hehe ;) Nu ska jag slå på tvn och se om det finns nåt skoj att titta på. Ha en trevlig kväll! :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej hej...Ja jisses, man vaknar av allt på nätterna känns det som :P

Värk, bebisen som sparkar, ljud, nästäppa....och absolut ingenting :P

Lika bra vi vänjer oss, lär inte bli mycket sömn på ett tag ;)



Jaaa jag har svinont i svanskotan om jag suttit för länge, vilket känns sådär då jag sitter hela dagarna på arbetet :P



2010-10-13 @ 20:44:16
URL: http://iampregnant.blogg.se/
Postat av: Linda

hehe ja, man kan inte göra så mycket annat än att bara ligga och stirra och tänka "jahapp...vad nu då"

Hoppas på en bra natt sömn inatt :)



fick lite huvudvärk nu på kvällen för att jag är så trött så nu har jag bäddat ner mig i sängen :)

2010-10-13 @ 21:26:49
URL: http://iampregnant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0