Bortskämd

Halva jobbhelgen är avklarad och jag är sluut. Även fast helgerna är rätt sköna så är vi bara två personal och det känns. Men ÄNTLIGEN är min partner in crime Madde tillbaka! :)
Jocke sa redan igår att jag skulle hålla mig borta från köket idag så skulle han fixa maten, så jag kom hem från jobbet, åt ett par pepparkakor och fixade faktiskt matlådor och slängde mig i soffan. Och för en stund sen blev jag serverad smördegsinbakad oxfilé med grädd&kantarellsås & potatisgratäng... Mmmmm, kan ni fatta hur gott det var!? Sjuukt gott!! :D



Nu ska jag hoppa in i duschen och sen klippa av en decimeter eller två på mitt hår, det är så jäkla slitet nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0