Usch

Nä, fy, vilken jobbig dag detta är. Vill egentligen inte klaga då många andra gravida har det så mycket värre, men just idag önskar jag att dom här sista veckorna kunde kuta på lite snabbare så att vi har vår bäbis här hos oss snart! Idag mår jag illa, har ont i hela kroppen och är supertrött.. Tog mig iallafall ut på en liten (och då menar jag LITEN) promenad förut och slängde lite kartonger och sådär, och åkte och handlade, så lite frisk luft har vi fått iallafall. Funderar på att kolla igenom min lista på saker man behöver innan lillan är här, ja, så får det nog bli.
Hoppas ni andra har en bättre dag! :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja helt plötsligt blev graviditeten rätt jobbig :(

Värk i hela kroppen, har fått foglossning visserligen en lättare sådan men gör ont ändå :P

nästäppa och massa annat.....tur det bara är några veckor kvar!!



Tack för gratulationen :)



2010-11-18 @ 17:11:05
URL: http://iampregnant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0