Morgonstund har guld i mund

Vad är klockan? 05.06 as we speak. Jag har varit vaken i en timme och 14 minuter och varken kroppen eller huvudet verkar ha några som helst planer på att somna om. Vaknade 03.52 och var typ klarvaken, gick upp och kissade, tog en halstablett och sen tog det väl ungefär 30 sekunder innan den lilla i magen insåg att "HEJ! här är vi vakna!" och började vrida och vända på sig.. Efter en halvtimme gav jag upp och gick upp och gjorde kaffe och frukost till Jocke, så han blev ju glad iaf :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Låter som min morgon, varit vaken sen kl.04. Vaknade dock inte av värk i kroppen utan av typ halsbränna & sura uppstötningar. Tagit tablett och ska försöka sova snart. Iilleman i magen blev då överlycklig att jag vaknade och började leka hej vilt i magen hehe

2010-11-12 @ 05:05:50
URL: http://iampregnant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0