Paket!

Hade fått en paketavi när jag kom hem igår så Jocke gasade ner på stan och hämtade ut det. I paketet låg en tidning, en film, ett fint brev och en liten flaska från min bästa kompis (som jag även bodde ihop med innan jag & Jocke flyttade ihop) som numera pluggar i Umeå. Flaskan innehöll "Norrlandsluft" med motiveringen "Jag vet att du känner dig lugnast och mest harmonisk i norr och eftersom du inte är här skickar jag med lite norrlandsluft. Du får helt enkelt andas in lite av den när du känner dig stressad så kanske du känner dig lugnare." Så himla fin tanke och hon träffade verkligen rätt. Norrland har och kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta. Ser alltid till att åka upp till släkten ett par gånger per år. Lugnet och luften där uppe är helt underbar! Tack fina vän ♥








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0