Lugn lördag

Här i stugan har vi en lugn dag idag. Var tänkt att vi skulle på både julmarknad och julklappsletande idag men jag har ont i korppen och Jocke börjar bli förkyld så vi stannade hemma. Skönt det med ibland! Mina föräldrar har precis varit här och fikat, druckit glögg och ätit lussekatter, så himla mysigt! Julmusik i bakgrunden och massa ljus tända, precis lagom en dag som denna!

Vi hade en lugn kväll igår med, blir inte så mycket annat nuförtiden, vilket är väldigt uppskattat från min sida. Har blivit mer hemmakär nu eller vad man ska kalla det, tycker det är mysigt att gå här och plocka och bara mysa när Jocke är ledig :) Vi åt iallafall riktigt fredagsmat - tacos, och kollade sen på Idolfinalen. Jay är ju för himla bra! Hoppas bara att han får göra det han är bra på och inte hamnar i samma fack som alla andra Idolvinnare liksom..



Nu håller Jocke på och sätter upp skötbordet så jag ska springa (haha, who am I kidding?) och kolla hur det går för honom! Hoppas ni har en bra helg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0