Long time no see

Hej allihopa!!

Vilken ångest jag har för att jag inte uppdaterat den här bloggen på länge.... Men nu är jag här! :) Ska dock iväg till barnmorskan strax så det blir ingen jätteupdate nu, men jag SKA ta tag i det!

Vad har hänt sen sist då??

- Vi har gått in i vecka 31, OCH 32! Kommer ihåg när jag läste alla andra gravidisars bloggar och dom var i samma vecka och jag tyckte det var sååå långt tills vi skulle vara där. Tji fick jag! ;)

- Jag springer fortfarande hos barnmorskan flera gånger i veckan och kollar tryck och äggvita i urinen.. Sist jag var där var blodtrycket lite högt men det var bara spår i urinen så jag håller tummarna för att det får hålla sig "under kontroll" i nåågra veckor till!

- Vi har börjat shoppa julklappar.. Guud, i år är det tungt att springa runt :P

- Vi har hämtat ut en babybox och shoppat lite mer saker till lillan.

- Jag har klippt av 25 cm av håret.... Det var jäkligt långt innan och det var riktigt skönt att bli av med lite :)

- Vi har tagit in en gran och klätt den!! Bild kommer :)


Men nu måste jag faktiskt göra mig iordning.. Hoppas allt är bra med er andra! :)


Kommentarer
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 36

Hmm nej, hur kollar man sånt om man inte är läkare eller BM? Måste man inte ha en sån där maskin? :/

2010-12-10 @ 15:11:51
URL: http://madeleines.se
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 36

Nej jag tänker också lite så, hade det varit något allvarligt borde det inte kommit och gått så som det gjort. Nu mår jag nästan helt bra igen, så jag hoppas på att det fortsätter så :) Trevlig kväll! Kram

2010-12-10 @ 18:45:13
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0