Blodprovssvar & ultraljud

Sådärja, nu har jag hunnit varva ner lite här hemma efter den här dagen och ätit middag tillsammans med min kära sambo :)

Helgen som varit är knappt värd att bloggas om, jag har haft en himla molvärk i magen och en jääkla värk i bäckenet HELA helgen. Som pricken över i;t har jag varit så gravid som man kan bli, dvs - jag har gråtit för allt, surat över allt, och ingen har tyckt om mig, enligt mig dårå. Såhär efteråt kan man väl skratta åt det men Jocke har fått stå ut med mycket i helgen stackarn haha.

Idag känner jag mig dock lite bättre som sagt, var till barnmorskan och hon hade fått svar på mina prover, och *trumvirvel* MINA LEVERVÄRDEN HAR SJUNKIT! :D Åh, det är en sån lättnad :D Iofs sa läkaren att dom kunde sjunka av att jag slutat jobba men man har ju inte vetat säkert, så det här var riktigt skönt att höra. Dock är blodtrycket forfarande högt, men jag har bara spår av protein i urinen så jag tänker försöka njuta av att det faktiskt är liite bättre nu *peppar peppar*
Sen så bar det ju av på tillväxtultraljud igen, vår lilla tjej var beräknad att väga 2207 gram men hon vägde 2281 gram, lite plus på kurvan men det är ju bara bra :) Barnmorskan där kollade även näringsflödet i navelsträngen och den kurvan såg helt perfekt ut, åh jag blir så glad :)

Igår gick vi även in i vecka 34, åh nu börjar det närma sig! Ska man börja tänka på BB-väskan kanske??



Hörrni, bara några dar till julafton nu, helt galet!



Hoppas ni har en bra kväll finingar!

Kommentarer
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Gick inte att kommenetera inlägget ovanför, men gud vilken söt och snäll vän du har!

Kramar!

2010-12-21 @ 21:27:19
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: Jakubrebecca

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.

2011-10-13 @ 10:15:19
URL: http://jakubrebecca.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0