3e Advent

Hej allihopa!

Är riktigt trött idag. Tog låång sovmorgon imorse och har ändå varit trött sen jag vaknade haha. Lillan har varit rätt lugn hon med så jag antar att hon också är trött. Efter frukost och lite plock här hemma så åkte vi en sväng för att försöka hitta lite fler julklappar. Dock fick jag JÄTTEont i magen när vi hade gått runt en stund. Alla barnmorskor jag träffat senaste tiden har frågat om och om igen om jag har ont högt upp i magen med tanke på havandeskapsförgiftningen och jag har hela tiden kunnat säga nej, men idag gjorde det fruktansvärt ont. Kunde knappt ta på magen för att det ömmade så mycket. Vet inte alls vad det var, kändes inte som en sammandragning och inte "tarmont" heller liksom. Hmm. Efter ha känt lite på magen så kände jag en fot eller knä tryckas jättehårt mot min hand där det gjorde ont ungefär och när hon flyttade på den så avtog det lite. Så det kanske bara var så att lilla fröken låg lite konstigt? Håller tummarna för det iallafall, ska till barnmorskan på "vanlig" koll imorn så jag ska höra vad hon säger om det :)



3e advent idag också, herregud tiden går så fort just nu! Inte mig emot dock, är mer inställd på tiden efter jul än själva julen i år :)
(Och nä, vi har inte tokladdat för svullkväll, hade ju mina föräldrar här igår och dom hade med sig en massa gott så vi passade på att duka upp :))
Vi köpte förresten ett jättegott kaffe idag, kan skriva om det sen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0